Alternate page for screen reader Users Skip to Main Content

Space Availability - Main Library

Main Library

  1. In the table below choose your preferred room
  2. Click your preferred start time on the grid.
  3. You can adjust the end time for your booking from the dropdown menu below the table.
  4. Click 'Submit Times'
  5. Fill in the form to confirm your booking. You will receive a further confirmation by email.

المكتبة الرئيسية

  1. يرجى اختيار الغرفة/القاعة المناسبة من الجدول أدناه.
  2. ثم، حدد وقت بدء الحجز.
  3. يمكنك تعديل وقت انتهاء الحجز من القائمة المنسدلة أسفل الجدول.
  4. بعد ذلك، انقر على زر "Submit Times" للمتابعة.
  5. سيتم توجيهك إلى استمارة الحجز لتعبئة البيانات المطلوبة. ستتلقى تأكيدًا لحجزك على بريدك الإلكتروني.

  • The main library offers study rooms exclusively for Postgraduate students, faculty, and staff to use for various academic purposes. The use of these rooms is governed by specific terms and conditions that must be adhered to.

  • Online bookings are available from Saturday to Thursday during library hours. Users must vacate the rooms promptly upon the end of their booking.

  • Users are accountable for their behavior and the condition of the room, and they are responsible for their personal belongings.

  •  توفر المكتبة الرئيسية غرفًا دراسية مخصصة لطلبة الدراسات العليا  وأعضاء هيئة التدريس والموظفين في الجامعة لاستخدامها في الدراسة والتدريب والعمل الجماعي والاجتماعات، بشرط الموافقة على الشروط والأحكام المنظمة لاستخدامها.

  • يمكن حجز الغرف الدراسية إلكترونيًا من السبت إلى الخميس فقط خلال ساعات عمل المكتبة، مع ضرورة إخلاء الغرفة فور انتهاء وقت الحجز المحدد لتسهيل الانتقال للمستخدمين التاليين.

  • المستخدمون مسؤولون عن سلوكهم وسلوك المجموعة وحالة الغرفة، بما في ذلك أي تلفيات، كما عليهم مراقبة ممتلكاتهم الشخصية حيث لا تتحمل المكتبة أي مسؤولية عن فقدانها.

   Available    Your Booking    Unavailable/Padding